Thursday, April 21, 2011

Talamm 856 muka :DD

Again folk ;DD aku lagi ? takk muak kea ? hari-2 bace POST aku , HAHA . okeoke , sekarangg saya nakk story morry dengan stalker disana , wuhooo , heyy , susahh betoll nak cari kwan yangg perfect kann , semua nyaa , macam butroo gituhh , omaigaddd , hadoii , naseb baik lahh aku ade family yang menyanyangi diriku ini , ewwitttt , okeyokey , soryy lahh bermaharajalela disini , aku kan sbenarnya kann ? nak cakap niyy , pasal capital B , adoii , semua orangg dahh kenal dia , disebabkan perangai dia yangg cukup aneh , & tak tahu nak pilih mana 1 arah yang betol kan , haii maklum lahhh , PITSSTALK , haha , malas lahh kan nak mencarut tangan kiri dah berat sebelahh ha , asikk mencarut jeaa , siapa makan cili terasa lahh masin nyaa , HAHA , gelakk lahh ? aku buat lawak niyy , bakk kata budakk hot tuhh , yela aku kan orang kampungg , hakktuihhh :DD mana reti buat semua bnde yang menarikk niyy , HAHA , adoii , penat lahh ckp seorangseorang , k lahh , k lahh , nak makan KFC byebye :) btw , ILOVEYOU NAA SEHAA :)