Wednesday, May 4, 2011

YA , YA AKU DEMAM

Omaigaddd , demam dohhh hari niyyy :) kesian dekat aku , BTW hari ini birthday JASMIN NAQIYAH haha , happy born day kawan , ingatkan aku nakk bawak tepung tadi pergi sekolahh , eh , eh terlupa pulakk , patut nyaa dia bersyukur takk kena mandi dgn tepung , tidakk balikk baju putih-2 jaa , HAHA , kau niyy jasmin couple je lahhh , dengan anak ustaz tuhh *syafiq latif , dia baikk tapi dia bajedd ;) HAHA , yala , yala dia kan suka bajed dia hot ? padahal aku lagi hott :P HAHA , act , cerita aku niyy takda kena menngena dengan title xD just nak cakap tarikh hari niyy swayy sebab aku demam , HAHA , tadi dekat sekolahh ada ceramahh aku macam biasalah duduk depan sekali :) bila dahh syokk ceramah dengan khayal , ada satu bunyi aww , kuat kodd , sampai cikgu yang cermah tuu dengar , HAHA , nak tahu bunyi apa ? erinn kawan aku TERKENTUT , pehh , naseb baikk takkk bauu , satu dewan pandang dia , then , cikgu ceramah cakap dia keluar boom , HAHA , yang best tuhh bila dia keluarkan angin dari buntut dia tuhh , bukan muka serbasalahh aww , muka blur jaaa , HAHA pecah perut tergelakk , HAHA dah lahh time tuhh kitaorang lepak dengan budak form4 adeyy , sakit perut tergelakk , memang best lahh , kan :D HAHA , that all folky , ilovechuu <3